Rok 2011

• Spotkanie Opłatkowe

20 grudnia 2011

Spotkaliśmy się w domu przyjęć Maximus w Niewiadomiu na tradycyjnym Opłatku. Były życzenia, łamanie się opłatkiem, śpiewanie kolęd i odwiedziny z koledą u naszego kolegi Andrzeja.

• Biesiada Barbórkowa

2 grudnia 2011

• XII Gwarki Hoym

26 listopada 2011

Zarząd Koła Seniora SITG  Ignacy  organizuje Gwarki górnicze na terenie byłej Kopalni Ignacy Jak w latach poprzednich biesiada odbedzie się w dawnym magazynie, obecnie Hala Gwarek. Zgodnie z obyczajem zapraszamy na golonko, piwo, dobrą zabawę i wspólne śpiewanie.

• Wycieczka do Jaworzynki

20-23 września 2011

• Noc Świętojańska

19 czerwca 2011

"Co za hałas co za szum zaś na Gzelu gości tłum" -Jak w poprzednich latach,  w okolicy Św Jana nasze koło zorganizowało spotkanie Nocy Swiętojańskiej.

• Chorwacja

19 - 21 maja 2011

Jak odpoczywać to w ciepłym kraju!

Dwunastoosobowa grupa z naszego koła "Ignacy", spędziła wspaniały urlop w Crikvenicy w Chorwacji. Zarówno hotel Vrażdanin jak i cała okolica, zrobiła na nas duże wrażenie. Jednak widok krystalicznie czystej wody Morza Śródziemnego, jak i góry wyłaniające się wprost z morza, przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania.  Niezapomniane chwile spędziliśmy w Plitwickich Jeziorach, gdzie podziwialiśmy cuda natury, oraz na Fisch Pikniku. Zwiedziliśmy Rijekę, Opatiję i wyspę Krk. Niejednokrotnie mieliśmy okazję degustować miejscowe piwa, wina, oraz rakije o różnych smakach.
    Teraz będziemy wspominać te wczasy uwiecznione .
    Jadzia

• Majówka w cegielni

11 maja 2011

Wyjazd zaprzęgami konnymi po okolicach Gaszowic, Łukowa, Pstrąznej i Czernicy...

• Spotkanie z okazji Dnia Kobiet i śledzika

8 marca 2011

Trochę tańców, trochę śpiewu, i  tradycyjne chowania basa, tak pożegnaliśmy karnawał w 2011 roku